×
05.10.2022

Vgrajeni vsi štirje nosilni kabli brvi za pešce in kolesarje Irča vas

Gradnja brvi preko reke Krke v Irči vasi uspešno napreduje. Gradnja mostu se je začela avgusta 2021. Od takrat sta izvajalca del, konzorcij podjetij CGP Novo mesto in Freyssinet Adria, izvedla izkop in betoniranje vodnjakov globine do 16 metrov, krajna opornika, vgradnjo in napajanje 54 trajnih prednapetih geomehanskih sider ter vgradnjo vseh štirih nosilnih kablov. V kratkem sledi pričetek montaže predizdelanih elementov pohodne konstrukcije.

Konstrukcijska rešitev novega mostu za pešce in kolesarje preko Krke pri Irči vasi, ki so jo pripravili Pipenbaher Consulting Engineers, inženirski biro Ponting ter Jereb in Budja arhitekti je leta 2017 prepričala strokovno žirijo in med 13 prispelimi rešitvami zmagala na javnem natečaju. Most je žirijo prepričal predvsem s svojo inventivno konstrukcijsko rešitvijo, lahkotnostjo ter mirnim vključevanjem v naravno okolje.

Most z 120 metrov dolgim razponom bo zgrajen po tehnologiji nateznih trakov (Stress Ribbon Bridge). Širina mostu znaša 4 metre, debelina pohodne plošče pa 42 centimetrov. Most bo predvidoma dokončan do zime.

Gre za drugi projekt v izvedbi birojev Ponting in Pipenbaher Consulting Engineers v Mestni občini Novo mesto, poleg brvi za pešce in kolesarje Loka-Kandija. Tudi ta bo predvidoma dokončana do zime.

Podrobnosti projekta: Most za pešce in kolesarje Irča vas