Montaža zgornje konstrukcije mostu Ceršak, ki jo sestavljata dva vzporedna 87,6 metra dolga lepljena lesena nosilca, je bila končana v nedeljo, 31. 8. 2025. Montaža je bila izvedena v enem samem koraku, s 650-tonskim žerjavom, brez začasnih podpor v strugi, neposredno na viseče nosilne vrvi. Dvigovanje, pozicioniranje in montaža (povezovanje ležišč, pritrditev vešalk na glavne nosilne vrvi in napenjanje) mostu je trajala približno 12 ur. Geometrija skoraj 90 metrov dolgega mostu (nadvišanje) in sile v visečih kablih so bile izvedene natančno znotraj vnaprej določenih računskih vrednosti.
Ko bo dokončan, bo nov lesen viseči most povezal Slovenijo (Ceršak) in Avstrijo (Straß). To bo glavna povezava čez mejno reko Muro, vzdolž mednarodne kolesarske poti med mejnim prehodom Šentilj/Spielfeld in mostom v Črncih pri Gornji Radgoni, več kot 20 km nižje dol vodno.
Most je sestavljen iz dveh (H/B = 128/28 cm) vzporednih lepljenih lesenih nosilcev GL28h, obešenih na FLC jeklene vrvi visoke trdnosti, preko jeklenih okvirjev in vešalk. Nosilne FLC-vrvi so sidrane na konicah betonskih pilonov v obliki črke V na opornikih, na obeh straneh reke Mure. Lesena nosilna konstrukcija je konstrukcijsko zaščitena pred vremenskimi vplivi z lesenimi opaži (macesen, Accoya), proti-mrčesnimi mrežami in pokrovom iz nerjavečega jekla. Pohodna površina je prav tako lesena, izdelana iz prečno položenih profiliranih Accoya desk.
Skupna dolžina mostu z vstopnimi rampami znaša približno 96 metrov, čistega konstrukcijskega razpona je 86 metrov, razpon glavnih nosilnih vrvi pa znaša 90.6 metra. Svetla širina mostu znaša tri metre in pol, skupna širina pa 4,6 metra.
Dela so izvedla podjetja Pomgrad, Teufelberger-Redaelli, Šušteršič, BS VAR, Up2Plan in Knuplež. Most smo projektirali v inženirskem biroju Ponting, zaradi zahtevnosti projekta smo v celoti prevzeli tudi gradbeni nadzor. Most naj bi bil dokončan in odprt do konca letošnje jeseni.