Jeklena konstrukcija mosta na Špici je bila pred kratkim prepeljana iz delavnice v Mariboru na gradbišče v Celje: spodnji del mostu v treh delih, vertikale in zgornje ločne pasnice. Konstrukcija je postavljena ob končni lokaciji mostu, kjer bodo deli, pred montažo mosta, zvarjeni skupaj v enotno konstrukcijo. Že dokončani piloti in oporniki mostu čakajo na dvigalo, ki bo v kratkem dokončano konstrukcijo dvignilo na končno mesto.Novi most čez Savinjo na Špici v Celju bo največji premostitveni objekt daljinske kolesarske povezave med Šempetrom in Celjem in eden največjih Vierendeel paličnih mostov nasploh.
Most bo skupno dolg 86.6 m, razpon mostu bo znašal 76.0 m. Zasnovan je kot prostoležeči ločni “Vierendeel” nosilec. Statična višina celotnega nosilca se, vsled ločno napetega zgornjega pasu, spreminja od le 1.5 m na konceh do 6.0 m v sredini razpona. Vertikale so postavljene v razmaku 4.0 m in usmerjene centrično (radialno) glede na zaokrožitev zgornjega pasu. Prekladno konstrukcijo v spodnjem pasu poleg jeklenih nosilcev predstavlja še sovprežna Hi-Bond AB plošča, ki dodatno zmanjšuje dinamične odzive vitke mostne konstrukcije.
Dvig je načrtovan v mesecu oktobru, opravljen bo s 750 t mobilnim avtodvigalom. Plato za postavitev avtodvigala se začne pripravljati v kratkem. Mostna konstrukcija bo dvignjena in postavljena na končna ležišča v enem kosu, tako da v strugi Savinje ne bo treba postavljati začasnih vmesnih podpor.
Predstavitev projekta:
Most za pešce in kolesarje preko Savinje na Špici v Celju