Od lanskega avgusta poteka gradnja glavne dvopasovne ceste od Markovcev do Ormoža. Na 16,09 km dolgem odseku smo v inženirskem biroju Ponting projektirali 270 metrov dolg most čez kanal Hidroelektrarne Formin, že dokončani, 195 m dolg viadukt Sejanca in 83 m dolg nadvoz Ormož. Novi odsek bo pomembno prispeval k razvoju prometnega sistema podravske regije in povečanju prometne varnosti. Gradnja že dokončanega viadukta Sejanca je bila zaradi gospodarske krize in propada glavnega izvajalca prekinjena leta 2009. Zaradi spremenjenih pogojev oz. rekonstrukcije železniške proge je bilo treba spremeniti osnovni projekt viadukta. Po načrtih Pontinga je bil viadukt zgrajen leta 2020, nedavno so bila izvedena še ureditev dostopa in zaključna dela.
Dokončanje viadukta Sejanca je omogočilo gradbiščni promet oziroma dovoz nasipnega materiala od viadukta Sejanca proti kanalu hidroelektrarne Formin. Most čez odvodni kanal Formin dolžine 270 m bo najzahtevnejši objekt na celotni trasi dvopasovne ceste. Oba krajna opornika sta že zgrajena, trenutno potekajo priprave na izvedbo vmesnih podpor. Most preko kanala z globino vode od 8 do 14 m bo zgrajen po tehnologiji konzolne gradnje z razponi 77,5 m + 114 m + 77,5 m.
Nadvoz glavne ceste Ptuj–Ormož je zasnovan kot armiranobetonski okvir preko treh polj v skupni dolžini 83 m.
Izvajalec del je konzorcij družb Pomgrad, VOC Celje in Cestno podjetje Ptuj, investitor Družba za avtoceste v Republiki Sloveniji, inženir pa DRI Ljubljana. Predvideno dokončanje odseka je v začetku leta 2027.
Podrobnosti projektov: