Brv pod Starim mostom

Brv pod Starim mostom Brv pod Starim mostom Brv pod Starim mostom Brv pod Starim mostom

Brv ima tri glavne razpone po 42.0 m (enako kot stari jekleni loki Starega Državnega mosta), skupno pa je dolg cca. 143.0 m. Svetla uporabna širina med ograjama znaša 3.00 m, skupna širina pa je 3.60 m. Celotna betonska konstrukcija v obliki plošče – traku, ki ji dajejo nosilnost jekleni kabli, stabilnost pa teža betona in prednapetost, je debela samo 30.0 cm. Niveleta ima predvideno konkavno konveksno obliko, s puščico 66.0 cm in maksimalnim vzdolžnim naklonom manjšim od 10 %.

Vmesno podporo predstavlja prostorsko paličje iz med seboj zvarjenih cevi, preko katerega prenesemo vertikalno obtežbo na obstoječe podpore starega Državnega mostu.

Most za pešce in kolesarje na Lentu v Mariboru bi bil, v primeru izvedbe, prvi natezni trak v Sloveniji in verjetno prvi modificirani natezni trak (nosilni kabli v sredinskem polju potekajo izven betonskega preseka) na svetu, stroški izgradnje, ki se gibljejo okoli 150 milijonov slovenskih tolarjev, pa predstavljajo tudi iz finančnega vidika dobro rešitev za premostitev reke Drave na nivoju vode, na Lentu v Mariboru.

Spletno mesto za polno delovanje uporablja piškotke.
Omogočajo nam, da lahko zagotovimo delovanje vseh funkcij spletne strani in z analizo obiska spletno mesto izboljšujemo.
S tem, ko spletno mesto uporabljate, dovoljujete uporabo teh piškotkov.
Več o uporabi piškotkov.
POTRJUJEM, DA SEM SEZNANJEN